راهنما مدیریت سامانه فیزیویار
فهرست مطالب
شرح ماژول های مختلف در زیر آورده شده است
مدیریت خدمات
مدیریت بیمه های پایه
مدیریت بیمه های تکمیلی
مدیریت پزشکان
مدیریت دسترسی
برای کنترل دسترسی از منوی سمت راست سامانه "مدیریت دسترسی" را انتخاب کنید.
انبارداری دارو و تجهیزات
دارو/تجهیز مصرفی شامل کلیه وسایل و تجهیزاتی می شود که برای درمان مورد استفاده قرار میگیرد. این تجهیزات شامل دو دسته بندی تجهیزات مصرفی و تجهیزات غیر مصرفی می شود.
در صورتی که تجهیز مصرفی باشد باید برای آن قیمت، رابطه بیمه و رابطه بیمه تکمیلی تعریف شود.
ستون موجودی تعداد موجود کالا را نشان می دهد. ستون مقدار بحرانی، مقداری را نشان می دهد که سیستم در مقدار کمتر از آن در داشبورد اعلام می کند که این کالا باید خرید شود. مقدار بحرانی باید برابر با مقداری انتخاب شود که در صورت مشکل در فرآیند خرید، عملکرد مرکز فیزیوتراپی با مشکل روبه رو نشود.
کنترل دخل و خرج
در این قسمت می توان کلیه مخارج را ثبت کرد. مخارج شامل دو دسته "هزینه ها" و "خریدها" می باشد.
هزینه شامل پرداخت هزینه ها اعم از قبوض، هزینه های تمریزکاری و تعمیر، هزینه های اجاره و هزینه های خرید وسایل عمومی مثل دستمال کاغذی و لیوان یک بار مصرف و ... است.
خریدها نیز شامل خرید دارو/تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی مرکز می باشد.
-